
Rasa bersalah :') Saturday, 2 November 2013 • 11:35 • 0 comments
Hello again ! Haritue Shika gaduh dgan Diana .. Kami gaduh pun sbab Shika yg berslah .. Shika buka aib Diana ..Memang Shika betul-betul rsa berslah dkat Diana ..Time kmi settle tue Shika nangis nangis tak terhenti .. Diana akhirnya maaf kan Shika juga .. Dia la sahabat yg sbnar .. Sering menasihat Shika .. Shika tdak berani lgi buka mulut kat sepa-sepa sejak Shika tau keslhan Shika :') ..thanks Diana :D n also thanks too Tira :D .. I love them so muchy muchy coco crunh .. haha ..Ok thats all .. ~ rilakkuma ~
|
This owner ♥
Thank for coming
![]() WelcomeChating here ♥
The Queen of Eagle
![]() Awesome people ♥
Thank for following me
![]() Credits ♥
Hai ! I'm Ashika. Unofficial 13. SMK Pekan Kota Belud II . Bff : Tira, Diana
![]() Template:Izyanyancinnamon Other help:B L O G S K I N Best View:Google Mozilla Owner blog: Ashika Dayana Follow me ! :D |